dimecres, 4 de juliol del 2007

Se suposa ...


Avui m'ha passat una cosa que no esperava. Aquesta tarda em truca un company de classe i em diu que els treballs d'una assignatura del màster s'ha d'entregar demà i sense dret a rèplica.

Es veu que fa una setmana i poc, aquest company va enviar un mail al professor preguntant el dia de final de termini per a entregar els treballs ja que a classe no va quedar clar. Doncs el professor avui li ha contestat que l'últim dia és demà i que espavili.

A veure, si no es va quedar en el dia, es penja una nota al portal o s'envia un mail a tots els alumnes dient el dia que vol que se li doni i no, com ha fet, avisar un dia abans perquè els alumnes no tinguin temps.

Potser no és excusa, però tots treballem i fem més assignatures del màster, a part d'altres cursos i de tenir vida pròpia. Tota la classe estem igual, tenim tropecientas assignatures amb tropocientos treballs, i totes per ja. Ostres, com a mínim deixar marge, no?

S'ha de predicar amb l'exemple i fer servir la comunicació. I si no pot ser oral, doncs es fa servir l'escrita o a través d'un post. No costa tant. Ens ha deixat amb el cul enlaire a tots. Nosaltres si que ens hem comunicat, que amb un moment ens hem trucat tots i tots a corre cuita a fer treballs després de treballar, cadascú en la seva empresa, 8 hores.

En fi, no m'ha semblat una actuació de 3r cicle.
Per avui res més. Sento haver ferit la sensibilitat d'algú.

Em disculpo.